Sortides

TROBADA DE DANSAIRES

El passat 26 de maig, ens vam trobar amb altres escoles de Badalona per ballar i acomiadar el curs tots junts!

VISITA AL DIMONI

Dimarts, 9 de maig, cicle mitjà va anar a plantar el seu dimoni a la platja de Badalona. Per problemes tècnics no disposem de la fotografia de grup de 4tA però en tenim d'altres del viatge en metro. Visca la festa major de Badalona!

PREHISTÒRIA

Aquest dijous, 4 de maig, hem visitat la masia de Les Quingles on hem realitzat diversos tallers sobre la Prehistòria: ens hem fet collarets de fang, hem fet "pintures rupestres" amb diferents pigments, hem construït la nostra pròpia cabana, hem fet saltar espurnes amb dues pedres fogueres...

COSMOCAIXA

Aquest dimecres, 29 de març, hem visitat el Cosmocaixa de Barcelona. Hem vist una pel·lícula en 3D al planetari, hem observat els animals que viuen al bosc inundat i hem pogut fer un munt d'experiments que es troben a la planta baixa del museu. Ha estat una sortida molt interessant!

CURSA D'ORIENTACIÓ

Divendres, 17 de marc, 4t vam participar en una cursa d'orientació amb altres escoles de Badalona, la Badaorientació. Ens ho vam passar d'allò més bé!

PALAU DE LA MÚSICA

El passat dimecres, 8 de febrer, vam tenir el gran privilegi de visitar el Palau de la Música de Barcelona per conèixer una mica més de prop els instruments necessaris per tocar una cobla. Va ser molt divertit i la decoració del Palau ens va deixar bocabadats.

FEM MAGDALENES

Aquest dilluns, hem estrenat el forn de l'escola! Durant els mesos de novembre i desembre, hem estat treballant la recepta i no hi ha millor manera de tancar la feina que posant en pràctica el que hem après. Per això, hem preparat unes saboroses i esponjoses magdalenes. Bon profit!!!

CELEBREM LA CASTANYADA A LES FEIXES DEL VILAR

El passat divendres, 28 d'octubre, vam celebrar la Castanyada a les Feixes del Vilar, el Montseny.

Aquest any, hem tingut molta sort perquè vam poder collir moltes castanyes! A més a més, vam recollir fulles per a l'English project, branques per a fer les nostres varetes màgiques, vam sentir les fades del bosc, vam estirar-nos al terra i vam abraçar els arbres per a relaxar-nos.

VISITA A LA DIMONIETA

Aquest any vam visitar la dimonieta just abans de ser cremada, el 10 de maig.

LES QUINGLES

El passat dimecres, 27 d'abril, vam visitar la masia de les Quingles i vam experimentar alguns aspectes de la vida dels homes i les dones prehistòriques. Ens vam vestir com ells i vam construir cabanes amb branques, vam fer collarets amb fang i els vam estampar amb petxines, vam fer construccions megalítiques amb blocs d'escuma i vam fer pintures rupestres. A més a més, vam poder veure els animalets que viuen a la masia. Els monitors van ser molt simpàtics i ens ho vam passar d'allò més bé!

LA FÀBRICA DEL COLACAO

El passat dimecres, dia 2 de març, els alumnes de 3r vam visitar la fàbrica del Colacao per veure com es fabrica un producte elaborat. Ens ho vam passar molt bé i a més, ens van convidar a esmorzar. Nosaltres mateixos ens vam preparar la llet amb Colacao, l'entrepà de Nocilla... Després, vam anar a dinar al Parc de Can Riu. Va ser una sortida divertidíssima!

COSMOCAIXA

Dimecres, 2 de març, vam visitar el Cosmocaixa. Hi havia molts experiments i activitats diverses. No ens les vam acabar! Haurem de tornar-hi. També vam visitar el planetari per aprofundir en el tema del Sistema Solar.

LA COBLA AL PALAU DE LA MÚSICA

Dijous, 18 de febrer, vam gaudir de la bellesa i la bona acústica del Palau de la Música.

CELEBREM LA CASTANYADA AL MONTSENY

Aquí teniu les fotos de la sortida a Les Feixes del Vilar del Montseny.
TROBADA D'ESCOLES DANSAIRES

El dia 5 de juny, vam celebrar la trobada d'escoles dansaires al Pavelló Olímpic de Badalona. Vam ballar molt bé!

VISITA A LA FÀBRICA DE LA DANONE

El passat 27 de maig, els alumnes de tercer vam visitar la fàbrica de la Danone. Ens van explicar moltes coses sobre aquesta fàbrica i sobre la producció del iogurt. A més, ens van convidar a esmorzar i ens van donar un obsequi.

TALLER DE L'AIGUA

El passat 12 de maig, l'Eric va venir a l'escola a explicar-nos moltes coses sobre l'aigua i sobre què podem fer nosaltres per no fer un mal ús i estalviar-ne.

VISITA AL DIMONI

El passat 7 de maig vam anar a felicitar al dimoni pel seu 75è aniversari. A més a més, vam plantar els dimonis que vam fer a classe.

TALLER DE RÈPTILS A L'ESCOLA

Dimecres passat, vam realitzar un taller de rèptils a l'escola. El Josep ens va explicar moltes coses, va portar molts animals per veure i per tocar. Ens va agradar molt!

SORTIDA AL ZOO DE BARCELONA

El passat 11 de març vam visitar el zoo de Barcelona. Vam veure molts animals vertebrats i invertebrats: lloros, pingüins, cabres, tigres, lleons, dofins, lleons marins... Ens ho vam passar molt bé!

SORTIDA A VALLGORGUINA

RUNES PREHISTÒRIQUES DE VILASSAR DE DALT
VISITA AL DIMONI 4t Aquí estan les fotos dels nostres dimonis!
SORTIDA ALS BOMBERS El passat mes de febrer, els alumnes i les alumnes de 4t van visitar els bombers de Badalona.
VISITA AL PARC GÜELL El passat més de novembre, els alumnes de quart vam anar al planetari municipal de Barcelona i vam visitar el Parc Güell, obra d'Antoni Gaudí. Aquí teniu les fotos!
SORTIDA AL MONTSENY

El passat 31 d'octubre, els alumnes de cicle mitjà vam fer una sortida a les Feixes del Vilar del Montseny. Vam collir castanyes, fulles, pinyes... Ens ho vam passar molt bé! Aquí teniu les fotos.

LES COVES DE SALNITRE

Res millor que sortir de l'escola per a acomiadar el curs. Va ser una sortida molt divertida. Aquí teniu les fotos.
VISITA A LA FÀBRICA DEL COLACAO

Aquí teniu les fotos de la visita a Nutrexpa, la fàbrica que elabora el colacao.
VISITA AL DIMONI

Aquí estan les fotos de la visita al dimoni, a l'escola del Mar de Badalona (3r) i al Museu de Badalona i la Casa dels Dofins (4t).
EL CIM D'ÀLIGUES
CARNESTOLTES

Aquí teniu les fotos de l'arribada del Carnestoltes i de la celebració que vam fer a l'escola.
SORTIDA AL PALAU DE LA MÚSICA
SETMANA SOLIDÀRIA

Aquesta setmana celebrem la setmana solidària a l'escola. Aquest curs, treballarem el tema de l'aigua. Els alumnes de Cicle Mitjà hem realitzat un taller on ens han explicat com és una mol·lècula d'aigua, quin és el seu cicle, d'on podem aconseguir l'aigua i què podem fer per a fer-ne un bon ús i no malgastar-la.

NADAL 2012 Aquí teniu les fotos de la festa de Nadal que vam fer l'últim dia del trimestre.